Նկարագիր
ՊԱՊՈՅԱՆ ՎԱՐԴՈՒՀԻ ՌՈԲԵՐՏԻ 01․06․1963
Կրթություն՝ բարձրագույն
Աշխատանքային փորձ՝ 34 տարի
Մասնագիտացում՝ կենսաբանություն
Կարդացվող առարկաներ՝ Անվտանգության հոգեբանություն, Հոգեբանական օգնության մեթոդներ, Հոգեգենետիկայի հիմունքներ
Վերապատրաստումներ.
18.10.2024-15.11.2024- Քննադատական մտածողություն ԵՊՀ, հետբուհական լրացուցիչ կրթության վարչություն
09.24.2021-10.14.2021Ժամանակակից հոգեբանական և մանկավարժական տեխնոլոգիաները կրթության մեջ - համալսարան ՌԺԲՀ
2011-2016թթ. Կրեդիտային համակարգով դասախոսի որակավորման բարձրացում
2013-14թթ. Ապագա մանկավարժների վերապատրաստում՝ Համարաշխային բանկ
2009 թ-ին ԵՊՀ, Դասախոսների մանկավարժահոգեբանական վերապատրաստման դասընթաց
2007 թ-ին ԵՊՀ, Դասախոսների որակավորման բարձրացման դասընթաց, Հոգեբանություն մասնագիտությամ
1999թ․«Ինտեգրացված/ Ներառական կրթություն» UNICEF, Հայաստան
1999թ․․«Օգնություն երեխաներին սթրեսային վիճակներում» UNICEF, Հայաստան
Մրցանակներ. Դրամաշնորհներ
Ոսկե մեդալ նվիրված Երևանի պետական համալսարանի 100-ամյակի
2021-2024 ՀՀ ԿԳՄՍՆ «Մասնագիտական հոգեսոցիալական կարողությունների վերափոխում ճգնաժամային իրավիճակներում (COVID-19, առցանց կրթություն, հետպատերազմական իրավիճակ)»
2018-2020 ՀՀ ԿԳՄՍՆ «Անձի հոգեբանական գնահատումը մասնագիտական վերապատրաստման գործընթացում».
2015-2017 ՀՀ ԿԳՄՍՆ «Երիտասարդների մասնագիտական կարողությունների ապահովումը` խթանելով նրանց անկախությունը».
2013-2015 ՀՀ ԿԳՄՍՆ, «Կրթական համակարգում մասնագիտական ինքնորոշման և անձի զարգացմանն աջակցող հոգեբանական տեխնոլոգիաներ».
2008-2012 թթ. ՀՀ ԿԳՄՍՆ, «Ուսանողների մասնագիտական ուղղորդման և ինքնաիրացման գործընթացի հոգեբանական ուսումնասիրություն».
Գիտական հետաքրքրություններ
- Անձի անվտանգության և բարեկեցության հոգեբանություն
- Անհատի մասնագիտական իրավասությունը
- Մասնագետի հոգեսոցիալական իրավասությունները
- Անհատի ինքնորոշում և կարիերայի ուղղորդում
- Կլինիկական հոգեբանությու
- Հոգեախտորոշում
Հրապարակումների ցուցակ
- The Relationships of Emotional Intelligence and Social Capital to Professional Competence: A Study on the Faculty Members of Universities. Social Psychology Research, 2020, 10/ 39, Iran, p.1-22.
- Вклад Э.А. Асратяна в развитие психологической мысли. Монография, Ереван 2020, 146с.
- Պապոյան Վ.Ռ. , Տոնիկյան Տ.Գ. Ղեկավարների որոշումների ընդունման ռազմավարությունների եվ տիպաբանական առանձնահատկությունների փոխկապակցվածության հետազոտություն: Արդի հոգեբանություն, 2020, 1 (6), 117-122 էջ:
- Վարդուհի Պապոյան , Տիգրան Տոնիկյան Ղեկավարի անտիցիպացիոն ունակությունները դերը կազմակերպության կորպորատիվ մշակույթի ձեվավորման գործընթացում: Այլընտրանք, 2020, 2, 258-264 էջ:
- Avanesyan Hrant, Varduhi Papoyan, Leila Abidi Hourilar An investigation into the relationship between emotional intelligence and social capital with professional self-actualization of the university deans, 2019, Vol 9 , Issue S2, SPERб, India,p174-182.
- Վարդուհի Պապոյան , Ալինա Գալստյան Ուսանողի արժեհամակարգի հետազոտումը հոգեբանական հնվտանգության համատեքստում:
- ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայի հիմնադրման 25-ամյակին նվիրված «Կառավարման ժամանակակից հիմնախնդիրները», 2019, 427-432 էջ:
- Սարգսյան Դ. Յ., Պապոյան Վ. Ռ. , Գալստյան Ա. Ս. Սովորողի առարկայական նախասիրության եվ մոտիվացվածության կապը մասնագիտական ինքնորոշման գործընթացում: Актуальные проблемы психологии , 2019, 2(4), 389-395 стр.
- Проблемы и перспективы развития образования в ХХI веке: проф. становл. личности, Материалы международной научно-практической конференции, Пенза-Ереван-Прага, Научно-издательский центр “Социосфера”, 2011, с. 161-166.
- Avanesyan Hrant, Varduhi Papoyan, Leila Abidi Hourilar An investigation into the relationship between emotional intelligence and social capital with professional self-actualization of the university deans, 2019, Vol 9 , Issue S2, SPERб,India,p174-182.
- Վարդուհի Պապոյան , Ալինա Գալստյան Ուսանողի արժեհամակարգի հետազոտումը հոգեբանական հնվտանգության համատեքստում: ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայի հիմնադրման 25-ամյակին նվիրված «Կառավարման ժամանակակից հիմնախնդիրները», 2019, 427-432 էջ:
Ֆայլեր