team

Վահանյան Արմինե Վազգենի

Դասախոս

Նկարագիր

Կրթություն՝
1995-1998թթ. Խ. Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ, ասպիրանտուրա՝ զարգացման և կրթական հոգեբանություն մասնագիտությամբ։
1991-1995թթ. Խ. Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ, նախադպրոցական մանկավարժության և հոգեբանության ֆակուլտետ։ Աշխատանքային փորձ՝ 26 տարի։
Մասնագիտացում՝ ընդհանուր հոգեբանություն, զարգացման և կրթական հոգեբանություն։
Մասնագիտություններ՝ կրթական հոգեբանություն, ընդհանուր հոգեբանություն, մշակութային մարդաբանություն, աշխատանքի և ստեղծագործական գործունեության հոգեբանություն, անձի հոգեբանություն։

Մասնագիտական վերապատրաստում՝
  • 2023 թվականի փետրվարի 22 - ապրիլի 11
Ալֆրիդ Լենգլեի «Հոգեբանական աշխատանք դեպրեսիայի հետ էքզիստենցիալ վերլուծության մեջ» գործնական դասընթաց (LIFE PRACTIC, դասընթացի հեղինակի կողմից ստորագրված վկայական, 16 ակադեմիական ժամ, 2.5 ժամ ղեկավարություն):
  • Համայնքային աշխատանք. «Երկխոսություն» ՀԿ-ի՝ Կրոնի և հասարակայնության հետ կապերի ուսումնասիրության կենտրոնի օպերատիվ հոգեբան 2014 թվականից։
ԴՐԱՄԱՇՆՈՐՀՆԵՐ
ԵԿԵՂԵՑԻՆԵՐԻ ՀԱՄԱՇԽԱՐՀԱՅԻՆ ԽՈՐՀՐԴԻ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՄԻՋԵԿԵՂԵՑԱԿԱՆ ԿԼՈՐ ՍԵՂԱՆ, ԲԱՐԵԳՈՐԾԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԴՐԱՄ. «Ընտանիքը որպես անձի հոգևոր և հոգեբանական աճն ապահովող կրթական միջավայր» ծրագրի ուսումնական դասընթացի համակազմակերպիչ և հեղինակ՝ ՀՀ և ԱՀ ուսուցիչների և սոցիալական աշխատողների համար, որը կազմակերպվել է Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի հետ համատեղ՝ ի դեմս «Վաչե և Թամար Մանուկյան» Մատենադարանի և «Երկխոսություն» ՀԿ-ի։
 

Գիտական հետաքրքրություններ

  • Էթնոհոգեբանություն և ցեղասպանության ուսումնասիրություններ
  • Քրիստոնեական հոգեբանություն
  • Կրթության հոգեբանական անվտանգություն
  • Ընտանեկան հարաբերությունների հոգեբանություն
  • Զարգացման հոգեբանություն
  • Անձի հոգեբանություն
  • Հոգեբանական խորհրդատվություն

Հրապարակումների ցուցակ

  • «Дневниковый метод как внутренний механизм отражения душераздирающий реальности. На основе дневника доктора Карапета Хачеряна»/Журнал исследований геноцида 11, вып. 2 (2023), 101–114. 2.Beder University College Faculty Of Humanities And Law Beder Journal of Educational Sciences Volume 26 Special Issue June-2022 Www.Bjes.Beder.Edu.AlArmine Vazgen Vahanyan Department Of Pedagogy аnd Psychology Yerevan Haybusak University Psychological Security In The University Educational Environment
  • Ваганян А.В., Куркчян Л.Н. «Эмоциональный интеллект как структурный компонент личности педагога».ISSN 1829 - 4480 / Сборник научных статей Национальной академии наук, Ереван, 2022, N 10, страницы:469-477
  • Ваганян А.В., Куркчян Л.Н., Социально-психологические аспекты компьютерной зависимости. ISSN 1829–4480 / Сборник научных статей Национальной академии наук, Ереван, 2021, N10, 358-365 страниц
  • Куркчян Л.Н., Ваганян А.В. Феномен социальных ожиданий в области психологического знания. ISSN 1829 – 4480 / Сборник научных статей Национальной академии наук, Ереван, 2020, № 8, 381-393 страницы.
  • Куркчян Л.Н., Ваганян А.В. Роль семейных стереотипов в детско-родительских отношениях. ISSN 1829 – 4480 / Сборник научных статей Национальной академии наук, Ереван, № 5, 2018, 650-659страница:
  • Куркчян Л.Н., Ваганян А.В. Социально-психологическая причинность школьного буллинга; ISSN: 1829 – 4480 / Сборник научных статей НАН, Ереван, 2018, № 6, 353-363 страницы.
  • Психологическая помощь семье при локализации проблем в области детско-родительских отношений, «ВоспитательДОУ» #5/2017 МоскваISSN2220-1459
  • Хачатрян О.В., Ваганян А.В., Куркчян Л.Н. Педагогические технологии, их виды, особенности проявления, способы применения в разных условиях обучения/Глава 10. Сборник лекций по психологии образования: Ер. 2017, 412-453 стр
  • Сетевое взаимодействие со студентами педагогических вузов заочного образования в условиях сетевого взаимодействия, Всероссийская научно-практическая конференция 18-19 февраля,2015, Челябинск- Екатеринбург
  • Ваганян А.В., Куркчян Л.Н. Социально-психологические аспекты супружеской жизни подростков.некоторые вопросы подготовки.// Сборник научных статей ГГУ, Ереван, № 2, 2015, 591-603 страницы

Ֆայլեր