Փիլիսոփայության ամբիոն

Բաժանմունքի մասին

  Փիլիսոփայության ամբիոնը, որպես առանձին ուսումնական և գիտական ​​միավոր, հիմնադրվել է 2006 թվականին՝ որպես համահամալսարանական բաժին։
2009 թվականից ամբիոնի բազայի վրա բացվել է «Փիլիսոփայություն» 030100.62 ուղղությունը։
2012 թվականից ամբիոնը, մնալով համահամալսարանական, մտել է Հումանիտար գիտությունների ինստիտուտի կազմ:
2024 թվականից ամբիոնը մտել է Միջազգային հարաբերությունների և հասարակա-քաղաքական գիտությունների ինստիտուտի կազմ։

Գիտահետազոտական ​​աշխատանք
Ամբիոնում աշխատանքի հայեցակարգային հիմքը փիլիսոփայության դիրքն է՝ որպես միջառարկայական կապեր ստեղծելու համընդհանուր միջնորդ:
Հետազոտության հիմնական ուղղություններն են հանդիսանում՝
Կրթության փիլիսոփայություն: Կրթության փիլիսոփայության մեջ անհրաժեշտ ենք համարում առանձնացնել երկու հիմնական բաժին, ինչպիսիք են «Կրթության տարբեր մոդելների փիլիսոփայական հիմունքները», «Կրթությունը որպես փիլիսոփայական գիտելիքների առարկա», որտեղ կրթությունը դիտվում է որպես փիլիսոփայական գիտելիքների առարկա՝ իրականացվող սոցիալական փիլիսոփայության, մշակութաբանության, մարդաբանության և այլնի տեսանկյունից։

Գիտակցության փիլիսոփայություն:
Մեր օրերում հենց գիտակցության փիլիսոփայությունն է ստանձնել «առաջին փիլիսոփայության» դերը։ Հարցերը, որոնց վրա կենտրոնացել ենք մեր հետազոտական ​​աշխատանքում, հետևյալն են՝ արդյոք գիտակցությունը ֆիզիկական է, արդյոք գիտակցությունը ստեղծվում է ուղեղի կողմից, ինչու են ֆիզիկական գործընթացներն ու իրադարձությունները ուղեկցվում գիտակցական վիճակներով և չեն լինում «մթության մեջ», կարող է արդյոք գիտակցությունը իրականանալ այլ նյութական համակարգերի վրա, արդյոք գիտակցությունը սահմանափակվում է միայն մարդկանցով և այլն։

Էթիկայի հասկացությունը և էթիկայի դերը ժամանակակից աշխարհում:
Էթիկան ժամանակակից և փիլիսոփայական համատեքստում: Գլոբալիզացիան, տեխնոլոգիական զարգացումը և բարոյական խնդիրները ժամանակակից աշխարհում: Մասնագիտական ​​էթիկան և դրա սկզբունքները ժամանակակից աշխարհում, գիտական ​​հայտնագործություններ, բիոտեխնիկական և էթիկա, կորպորատիվ էթիկա:

Սոցիոլոգիա
Երիտասարդության սոցիալական ադապտացիայի հիմնախնդիրները հետպատերազմյան հասարակություններում
Հետպատերազմյան հասարակություններում երիտասարդության սոցիալական ադապտացիայի խնդիրների ուսումնասիրությունը խիստ արդիական է, քանի որ ռազմական հակամարտությունները հատկապես երիտասարդների շրջանում թողնում են երկարաժամկետ սոցիալական և հոգեբանական հետևանքներ: Այս խնդիրների ըմբռնումն անհրաժեշտ է վերականգնողական ինտեգրման արդյունավետ ծրագրեր մշակելու համար, որոնք կօգնեն վերստեղծել սոցիալական կայունությունն ու ներդաշնակությունը հետկոնֆլիկտային տարածաշրջաններում:

Ամբիոնը համագործակցում է Հայաստանի և Ռուսաստանի բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների, ինչպես նաև ԵՄ և ԱՄՆ մի շարք բուհերի հետ։
 

Ծրագրեր

ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ԱՍՏԻՃԱՆ
«Փիլիսոփայություն»

ՄԱԳԻՍՏՐԱՏՈՒՐԱ
«Գլոբալ տրանսֆորմացիաների փիլիսոփայություն»
 

team

Գալիկյան Գագիկ Էդուարդի

փ.գ.թ., դոցենտ

Տեղեկատվություն

Գալիկյան Գագիկ Էդուարդի՝
Հայ-ռուսական համալսարանի փիլիսոփայության ամբիոնի վարիչ, փիլիսոփայական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ

Կրթություն՝ բարձրագույն
Աշխատանքային փորձ՝ 37 տարի։
Մասնագիտացում՝ փիլիսոփայություն։
Դասավանդող առարկաներ.
Փիլիսոփայության հիմունքներ,
Գիտակցության փիլիսոփայություն,
Փիլիսոփայական մարդաբանություն,
Գիտական ​​իմացության մեթոդաբանություն,
Փիլիսոփայության ժամանակակից խնդիրներ.
Որակի բարձրացման դասընթացներ՝ ՄՊՀ, Մոսկվա 2009 թ.
Մրցանակներ, դրամաշնորհներ՝ ավելի քան 15 դրամաշնորհ, 2012 թվականից ՄՖԿ ժյուրիի անդամ ։
 

Գիտական հետաքրքրություններ

  • Բարձրագույն կրթության փիլիսոփայական հիմնախնդիրներ
  • Արհեստական ​​բանականության փիլիսոփայական խնդիրներ:

Ֆայլեր